„Ta ei otsi omakasu, ta ei ärritu.“ (1. Korintlastele 13,5)
Keskendudes sellele, mida Sinul anda on, mitte saaja vajadustele, kaotab ta kiirelt huvi. Ka siis, kui vaid soovid oma usku jagada, võid keskenduda nii väga oma esitlusele ja tulemuste saavutamisele, et jätad teise külmaks. Kirjanik Jerry Weissman ütles, et kui inimesed suhtlevad, siis keskendudvad nad liiga palju oma toote esitlusele. Weissmani sõnul on võti keskenduda kasule, mitte tunnusjoontele. Ta kirjutas: „Tunnusjoon iseloomustab sind või sinu firmat, toodet või ideed. Kasu on aga see, mis publikut aitab. Ei piisa toote kirjeldamisest, vaid kõik tunnused tuleb tõlkida kasuteguriks. Mingit asja iseloomustav joon võib publikule ja kuulajale ebahuvitav olla, kuid kasu on neile alati oluline.“ Teisest inimesest hoolimine peaks olema Sinu motiiv ja alguspunkt. Paulus kirjutas: „Kui ma räägiksin inimeste ja inglite keeli, aga mul ei oleks armastust, siis ma oleksin kumisev vasknõu või kõlisev kuljus. Ja kui ma kõik oma vara ära jagaksin ja kui ma oma ihu annaksin põletada, aga mul ei oleks armastust, siis ma ei saavutaks midagi.“ (1 Kr 13,1;3) Alustuseks hooli teistest.
1Sm 27-31 Jh 3:1-8 Ps 110 Õp23:6-9